• Regulamin

1.
Poniższy regulamin określa warunki sprzedaży produktów przez przedsiębiorcę FEDEV Krzysztof Piętas (jednoosobowa działalność gospodarcza), z siedzibą w Bibicach (32-087), ul. Graniczna 151P/2, NIP: 6462794931, REGON: 520081728, tel. 726 897 064, e-mail: sklep@artwatch.pl, za pośrednictwem sieci Internet pod adresem https://artwatch.pl, dalej zwanym "Sklepem", na rzecz osób i podmiotów trzecich, dalej zwanych "Klientami".

2.1.
Sprzedaż produktów odbywa się za pomocą formularza zamówienia udostępnianego przez Sklep.

2.2.
Po złożeniu zamówienia za pośrednictwem formularza, Sklep niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za treść oraz prawdziwość danych osobowych i adresowych podanych przez Klienta.

2.3.
Złożenie zamówienia wiąże się z obowiązkiem zapłaty za świadczenie zgodnie z warunkami określonymi w punkcie 5. Skuteczność złożenia zamówienia jest uzależniona od zaakceptowania warunków niniejszego regulaminu.

2.4.
Samo złożenie zamówienia za pomocą formularza zamówienia, o którym mowa w punkcie 2.1, jest wyrażeniem woli Klienta co do przyszłego związania się umową i wiąże Sklep jedynie z obowiązkami informacyjnymi wobec Klienta.

2.5.
Świadczenie Sklepu staje się wymagalne po przyjęciu oferty Klienta lub poprzez faktyczną realizację zamówienia, uwzględniając potwierdzenie zawarcia umowy, o którym mowa w punkcie 7.2.

2.6.
W potwierdzeniu, o którym mowa w punkcie 2.2, załączane jest pouczenie dla Klientów będących konsumentami o możliwości odstąpienia od umowy oraz wzór właściwego oświadczenia.

3.1.
Sklep dostarcza zakupione produkty na adres wskazany przez Klienta w Zamówieniu, za pośrednictwem kuriera lub operatora pocztowego na terenie Rzeczpospolitej Polskiej

  • bez opłat, jeżeli wartość zakupionego produktu wynosi co najmniej 200 zł brutto;
  • za opłatą wynoszącą 15 zł (dla zegarków) lub 5 zł (dla akcesoriów do zegarków), jeżeli wartość zakupionego produktu nie przekracza 200 zł brutto;

3.2.
Termin dostawy, z wyłączeniem punktu 3.3, wynosi:

a) 24 – 48 godzin (z wyłączeniem dni wolnych) dla Zamówień z płatnością za pobraniem, liczonych od godziny 09:00 następnego dnia roboczego po dniu uznania środków na rachunku bankowym Sklepu;

b) 24 - 48 godzin (z wyłączeniem dni wolnych) dla pozostałych Zamówień, liczonych od godziny 09:30 następnego dnia roboczego po dniu uznania środków na rachunku bankowym Sklepu.

3.3.
Dni robocze to okresy od poniedziałku od godziny 09:30 do piątku o godzinie 17:00, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

4.1.
Po złożeniu zamówienia, płatność może być dokonana:

a) za pobraniem przy odbiorze przesyłki;
b) przelewem tradycyjnym na konto:
FEDEV Krzysztof Piętas
ul. Graniczna 151P/2,
32-087 Bibice,
mBank S.A. nr: 11 1140 2004 0000 3802 8175 9650

c) w formie płatności elektronicznej i kartą płatniczą lub kredytową za pośrednictwem serwisów dostępnych w sklepie internetowym, z zastrzeżeniem, że dla niektórych produktów te sposoby płatności mogą być niedostępne;

d) w systemie ratalnym oferowanym przez instytucję finansową wskazaną przy prezentacji każdego produktu, na warunkach umowy pomiędzy Klientem a tą instytucją finansową.

5.1.
Sprzedawane produkty są nowe i wolne od wad.

5.2.
W razie stwierdzenia przez Klienta wady w zakupionym towarze, zgłoszenie można dokonać telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie.

5.3.
Po potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego, Klient powinien niezwłocznie przesłać produkt na adres Sklepu z zachowaniem należytej staranności w zabezpieczeniu produktu.

5.4.
Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od zgłoszenia żądania.

5.5.
Przy zgłoszeniu wady, Klient powinien określić, czy korzysta z gwarancji (jeśli została udzielona na dany produkt). Roszczenia z tytułu gwarancji przysługują Klientowi niezależnie od roszczeń z tytułu rękojmi za wady.

5.6.
W razie uznania istnienia wady, Sklep wymieni wadliwy produkt na produkt wolny od wad lub usunie wadę według żądania Klienta, chyba że spełnienie sposobu określonego przez Klienta jest niemożliwe lub wymaga niewspółmiernych kosztów.

6.1.
W przypadku zamówienia przekraczającego zasoby magazynowe Sklepu lub zdolność Sklepu do jednorazowej realizacji zamówienia, zasady płatności oraz dostawy będą indywidualnie uzgadniane z Klientem. Brak możliwości realizacji zamówienia przez Sklep w terminach określonych w punktach 2 i 3, uprawnia Klienta do odstąpienia od umowy, jeżeli oferta została przez Sklep już przyjęta.

6.2.
W razie zajścia sytuacji opisanej w punkcie 6.1, Sklep może spełnić świadczenie zastępcze, odpowiadające tej samej jakości i przeznaczeniu, informując Klienta o jego prawie do nieprzyjęcia tego świadczenia i odstąpienia od umowy, z opcją zwrotu rzeczy na koszt Sklepu.

7.1.
Komunikacja z Klientem w trakcie realizacji umowy odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem punktu 7.2.

7.2.
Wraz z produktem Sklep dostarcza Klientowi dowód zakupu (paragon fiskalny lub fakturę VAT) w formie papierowej, który stanowi potwierdzenie zawarcia umowy.

8.1.
Cena każdego produktu, wraz ze wszystkimi podatkami (w tym podatkiem VAT) oraz ceną dostawy, zależnie od wybranej opcji, jest podawana w złotych polskich i prezentowana przy sprzedawanym produkcie.

8.2.
Podana cena dotyczy jednej sztuki produktu i obowiązuje do wyczerpania zapasów magazynowych Sklepu dla danego produktu. Sklep niezwłocznie informuje Klienta o wyczerpaniu zapasów i niemożliwości realizacji zamówienia po cenie widniejącej przy produkcie.

8.3.
Zawierając umowę, Klient wyraża zgodę na otrzymywanie istotnych informacji o treści umowy w formie elektronicznego potwierdzenia złożenia zamówienia przesyłanego na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.

9.
Obowiązek Klienta zapłaty i odebrania zamówionego towaru, niezależnie od prawa do odstąpienia od umowy, istnieje co najmniej od złożenia zamówienia do dokonania płatności, z wyłączeniem dostawy za pobraniem, dla której obowiązek ten powstaje od próby pierwszej doręczenia.

10.1.
Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dostarczenia produktu. Pouczenie o tym prawie, wraz z możliwością przesłania informacji drogą elektroniczną, jest przesyłane wraz z potwierdzeniem zamówienia.

11.
Treści oraz zdjęcia prezentowane w Sklepie pod adresem https://artwatch.pl stanowią własność przemysłową przedsiębiorcy oraz są chronione prawem autorskim.

12.
Przedmioty prezentowane w Sklepie oraz informacje tam zamieszczone, w tym opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, zgodnie z art. 71 Kodeksu cywilnego, i należy je oceniać według daty złożenia zamówienia.

13.
Sklep jest administratorem danych osobowych przekazanych w związku z realizacją umowy (nawet w przypadku odstąpienia od niej). Podanie danych osobowych jest dobrowolne i oznacza wyrażenie zgody na ich przetwarzanie. Każda osoba, której dane osobowe są przetwarzane przez Sklep, ma prawo do wglądu w ich treść oraz ich aktualizacji i poprawiania.

14.
Klient ma możliwość skorzystania z alternatywnych, pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń. Klient będący konsumentem może zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz. U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu dotyczącego zakupionego produktu lub też z wnioskiem o podjęcie mediacji. Klient może także uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie realizacji zawartej umowy u właściwego rzecznika praw konsumentów.

15.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz przepisy szczególne.